piątek, 28 maja 2010

Zajęcia dla uczniów klasy III Katolickiej Szkoły Podstawowej im. Błogosławionych Dzieci z Fatimy z ul. Nałkowskiej 2
Zajęcia przeprowadzone były dla dwóch grup (wymiennie z zajęciami w introligatorni)
Każda grupa była w naszej bibliotece ok. 2 godzin.
Pierwsza grupa miała zajęcia wspólnie z przedszkolakami (PM Nr 208). Dzieci zostały sobie przedstawione. Opowiedziałam w kilku zdaniach o naszej bibliotece. Do głośnego czytania wybrałam opowiadanie zatytułowane „Klapnięte uszko” z książki „Łódzkie czary-mary”.





Do biblioteki przybyła druga grupa uczniów. Tym razem przeprowadzone zostały zajęcia tylko dla nich. Podczas (dłuższej) pogadanki zaprezentowałam naszą bibliotekę. Gromadzony księgozbiór (ustawienie i przeznaczenie), czasopisma, katalogi, zwróciłam również uwagę na audiobooki oraz inne dokumenty elektroniczne u nas gromadzone i dostępne. Opowiedziałam o sposobie zapisu i korzystania z biblioteki.
Kolejna część zajęć to podobnie jak wcześniej zajęcia plastyczne. Dalej spotkanie przebiegało w podobny sposób jak opisany dla grupy pierwszej (trochę krócej).

Brak komentarzy: